Λειτουργεί η διαφήμιση στο Facebook;

Είναι πλέον κοινώς αποδεκτό ότι τα Social Media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρησιακής ανάπτυξης. Το να μην έχει μια επιχείρηση σήμερα παρουσία στα Social Media αυτόματα σημαίνει ότι χάνει πελάτες.

Γι’ αυτό ακόμη και τα πιο μικρά brands έχουν μπει στο διαδικτυακό τοπίο και προσπαθούν πάση θυσία να αξιοποιήσουν τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να πετύχουν το πολυπόθητο engagement έτσι ώστε να ενισχύσουν το reach και τα conversions- ιδίως στο Facebook. Παρόλα αυτά, δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που εμφανίζονται ακόμη διστακτικές ως προς την αποτελεσματικότητα των Facebook Ads.

Μόνο το τελευταίο τετράμηνο, το Facebook είχε πάνω από 2.7 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Προφανώς πρόκειται για το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, καθολικά αποδεκτό από πληθώρα δημογραφικών στοιχείων στην καταναλωτική αγορά, είτε σε προσωπικό, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο.

Όμως κατά πόσο τα Facebook Ads αποδίδουν στα αλήθεια;

Το πιο σημαντικό στη σημερινή εποχή είναι να κατανοήσει κάποιος πλήρως τη δυναμική που κρύβουν τα Facebook Ads και να τα αξιοποιήσει στο έπακρο. Κάθε επιτυχημένη στρατηγική στα social media προϋποθέτει οι δημοσιεύσεις σας να φτάνουν στα σωστά άτομα τη σωστή στιγμή.

Το κοινό που μπορεί να απευθυνθεί και να φτάσει κάποιος μέσω της πλατφόρμας του Facebook είναι πραγματικά τεράστιο. Το 62% των marketers όμως έχουν διαφορετική γνώμη. Πιστεύουν πως απλά πληρώνεις για να τρέχουν οι διαφημίσεις χωρίς ποτέ τελικά αυτές να φτάνουν στο κοινό- στόχο τους.

Μήπως τελικά έχουν δίκιο; Φυσικά και όχι και θα σας δούμε αμέσως το γιατί.

Η παρακάτω καμπάνια πρόσφατα οδήγησε σε αρκετά σημαντικά κέρδη για την επιχείρηση μέσα σε μόλις 8 μήνες.

Το 62% των marketers επομένως μάλλον δε γνωρίζουν ακόμη τις δυνατότητες των Facebook Ads αν χρησιμοποιηθούν σωστά. Το μόνο που πρέπει κανείς να κάνει είναι το να παρακολουθεί στενά τις αλλαγές στις τάσεις τις αγοράς. Έπειτα προσαρμόζουμε τις καμπάνιες μας σε αυτές τις τάσεις και αφήνουμε τα Facebook Ads να κάνουν την υπόλοιπη δουλειά.

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο του μεγαλύτερου ελληνικού digital agency PROWEB διαφήμιση στο facebook